16 Mayıs 2011 Pazartesi

Torununu kurtarmak isteyen 70 yaşındaki kadın darp edildi

Cizre'de bugün yaşanan gösterilerde 13 yaşındaki torununu gözaltına almak isteyen polislere engel olmak isteyen 70 yaşındaki Kumri Canduruk adlı nine polis tarafından darp edildi. 13 yaşındaki torunu M.C ise gözaltına alındı.

Cizre'de yaşanan çatışmaları ve gerilla ölümlerini protesto etmek için yapılan gösterilerde Nur Mahallesi'nde 13 yaşındaki torunu M.C'yi gözaltına almak isteyen polislere engel olmak isteyen 70 yaşındaki Kumri Canduruk polis tarafından başına vurularak darp edildi. Kalp ve tansiyon hastası olan Canduruk Cizre Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

Yaşananları anlatan Candurur, "Evimin önünde oturuyordum. Bir baktım polisler torunumu gözaltına almak istiyor. Hemen müdahale ettim. Bu esnada kafama silahın kabzası ile vurdular. Bir anda kanlar içinde kendimi yerde buldum. Yaralı olduğum halde beni yerde sürükleyip, torunumu zorla ellerimin arasından alarak gözaltına aldılar" dedi.

Öte yandan gözaltına alınan 13 yaşındaki M.C.'nin Cizre İlçe Emniyet Müdürlüğü'ne götürüldüğü öğrenildi.

Kaynak: ANF