11 Nisan 2011 Pazartesi

Samsun'da köpeği kütükle döverek katlettiler!


Hayvana işkence eden adamın görüntüleri kameraya böyle yansıdı...

Samsun'da, hayvanlara vahşi şekilde işkence ederek öldürdüğü iddia edilen A.Ç., N.Ç. ve A.Z.'nin, geçtiğimiz günlerde bir sokak köpeğini döverek öldürmesi kameralara yansıdı.

Hayvanseverleri ayaklandıran bu video, A.Ç.'nin yeğeni Ş.B. tarafından çekildi.


"Dayım bunu devamlı yapıyor"

A.Ç., videoyu neden çektiğini şöyle anlatıyor:

"Kendisini kaç kez uyardım, ama beni dinlemiyor. Dayım bunu hep yapıyor. Ben de artık dayanamadım ve kameraya çektim gizlice. İnternete koydum, köy halkı düşman oldu bana evimden çıkamıyorum"

Hayvanseverler arasında infial yaratan bu video, sosyal paylaşım sitelerinde de paylaşılıyor ve suçluların cezalarını çekmesi isteniyor.

Hayvanseverler, Samsun Vezirköprü Cumhuriyet Başsavcılığı'na suç duyurusunda bulunmaya hazırlanıyor.

Kaynak: Habertürk